Marinermt2

Pełna wersja: MAPY Z NOWYMI BOSSAMI
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Witam. Wiem, że wcześniej udostępniałem to w swoim pożegnaniu, ale zrobię to jeszcze raz, dla tych, którzy nie mieli okazji jej zobaczyć. Nie sprawdzałem, czy jest już ten sam lub podobny temat, ponieważ nie mam na to czasu. Weszłem na 5 minut i chciałem się wykazać dobrym gestem dla graczy, którzy nie wiedzą co i jak. Miłego dropienia miśki! Uśmiech

[Obrazek: GnXDoDj.jpg?1]


Z podziękowaniem dla członka MBŚ za udostępnienie mi tej mapki spory czas temu ;>
Dzięki, na pewno się przyda Oczko
Wszedłem* ^^
ijo ijo MBŚ na sygnale
Ja wiem, rozumiem że jesteśmy dla ciebie wzorami do naśladowania... Ale weź już przestań nas wychwalać i publikować posty :/
Nie długo to będziemy musieli zastrzegać sobie prawo do kopiowania ;c
Bo to że dorysujesz w Paincie kilka kropek czerwonych nie robi z ciebie Pana i władcę xD Hmm.. uznałbym to bardziej za marną kopię ;c
Pozdrawia OFA , bo MBŚ należy Misiaczku do ciebie Oczko
http://zapodaj.net/45fcb1ad4621b.png.html Niby nie sprawdzałeś czy jest juz taki temat a wychodzi że sprawdzałeś Duży uśmiech

Oryginał: http://forum.marinermt2.pl/showthread.ph...4#pid66374
A jednak był taki temat. Ja tam nie wiem, bo dostałem to prywatnie.

P.S. Prędzej Ewa Kopacz będzie moim wzorem do naśladowania, niż jakieś tam gówno zza monitora, sapiące niczym malutki piesek. Duży uśmiech

MBŚ znów tropi... razem ze starszym aspirantem Colorado.
"Śpiące niczym malutki piesek"?? Y.. nie, jednak nigdy nie zrozumiem twojego malego móżdżku :/

Powtórze po raz enty: MBŚ to twoja fundacja i zgromadzenie a nie moja porządna Gildia OFA, zapamietaj to bo już mam dość powtarzanie tego tobie, ehh.. i tak nie zrozumiesz, ty wgl mało co rozumiesz :c
Colorado spokojnie:> nie z takimi sobie radziłeś >< ofa dobra tylko niektórzy grrrr Uśmiech
Ps. Mapkę kopiujesz a dużo respów niema.
Aspirancie Colorado... Z przykrością muszę zawiadomić, iż nie rozumiem, co do mnie piszesz. Problem polega w tym, że nie jestem w stanie pojąć bezsensownego bełkotu. Porządna? Zejdź już na ziemię i wysmarkaj coś w tym temacie z sensem. Yo Uśmiech

P.S. Laph.. nie musisz posługiwać się tym poradnikiem, jak Ci się coś nie podoba. Wszystko się zgadza kochaniutki.
O_o najpierw piszesz że nie rozumiesz co Colorado do ciebie pisze a po chwili odnosisz się do ZROZUMIONEGO słowa "porządna". Ty serio jestes taki głupi czy tylko udajesz :/

Ps: I tak wiem że przeczytasz, ale zamiast zrozumieć napiszesz że pisze jakieś bzdury by nie wysilac tego małego mozdzka ;c
Stron: 1 2 3 4