Ocena wątku:
Poradnik Woj Mental- EQ Wojenne i nie tylko.
#1
Duży uśmiech 
"Wojownik Umysł(Mental)"-jest to dość popularna postać,ale na sam początek w grze nie najlepsza. Wiele osób nie umie zrobić dla niej odpowiedniego eq lub posiada je,ale nie umie go odpowiednio wykorzystać w walce. Dodatkowo mogę powiedzieć,że ta postać nie jest stworzona do dropienia ulepszaczy z bossów. Wbijanie kolejnych poziomów nie sprawia zbyt dużych utrudnień. Gram tą profesją (postacią) dobre kilka lat i nie sprawia mi jakichś większych utrudnień,również finansowych. Dodatkowo dopowiem,że łatwo można do niej kupić jakąś biżuterie/zbroje/miecze.

Opis umiejętności (podręcznikowe informacje):
Duchowe Uderzenie-Atakuje obszarowo i frontowo po łuku ok. 240 stopni.
Silne Ciało-Zwiększa obronę postaci, zmniejsza szybkość poruszania się postaci. Przy poziomie G i P postać nie upada.
Tąpnięcie-Atakuje wszystkich przeciwników wokół siebie, posiada szansę na omdlenie przeciwnika.
Uderzenie Miecza-Atak długodystansowy, omdlewa przeciwnika.
Walnięcie-Gwałtowne uderzenie w prostokątny obszar, umiejętność podobna do Duchowego uderzenia.

EQ Wojenne(początki):
Robi się je z eq na 54 poziom (z nieb.łez) i ulepsza "dalej" aż do wyczerpania tej możliwości.Wyjątkiem są zbrojki-stalka na 70lvl) i miecze (bojowy lub partyzana na 65lvl-obie te bronie są dobre,ale większość osób woli gre bojowym i tym co z niego dalej sie otrzymuje po uleszaniu).
Eq wojenne wystarczające do gry z innymi graczami jest na 220 poziomie zwane "Gobi",oczywiście nadal są od niego inne-jeszcze lepsze,jednak to eq wystaczy całkowicie.

Rozpiska bonów (1-5) wojennych pod mentala (Kontynuacja):
Hełm: Silny przeciwko ludziom 10%, Odporność na Magię 15%, Szansa na otrucie 10%, Regeneracja Pż 30%, Odporność na Ogień/Szansa na uniknięcie Strzały 10%.
Tarcza: Silny przeciwko ludziom 10%, Odporność na Omdlenia(NNO), Blok ciosu 10%, Zręczność 15, Siła 15.
Bransoleta: 10% obrażeń dodanych do Pż, Silny przeciwko ludziom 10%, Odporność na Magię 15%, Szansa na przeszywające uderzenie 10%, Max. Pż +3000k.
Kolczyki: Odporność na miecze 15%, Odporność na broń dwuręczną 15%, Odporność na sztylety 15%, Odporność na Strzały 15%, Silny przeciwko ludziom +10%.
Naszyjnik1: Odporność na strzały 15%, Odporność na miecze 15%, Odporność na broń dwuręczną 15%, Odporność na sztylety 15%, Max. Pż +3000k lub Regeneracja Pż 30%.
Naszyjnik2: Odporność na strzały 15%, Odporność na miecze 15%, Odporność na broń dwuręczną 15%, Odporność na sztylety 15%, Szansa na Krytyczne Uderzenie 10%.
Buty: Max. Pż +3000k lub Szansa na Krytyczne Uderzenie 10%, Odporność na miecze 15%, Odporność na strzały 15%, Odporność na broń dwuręczną 15%, Odporność na sztylety 15%.
Zbroja (KD+5:wital,blok,speed lub unik strzał): Max. Pż +3000k lub Wartość Ataku50 lub Szybkość Zaklęcia 20%, Odporność na sztylety 15%, Odporność na strzały 15%, Odporność na miecze 15%, odporność na broń dwuręczną 15%.
Broń (KD+5:woj,ninja,sura oraz odzielnie na szamana):15 Zręczność,Siła15, Silny przeciwko ludziom 10%, Szansa na krytyczne uderzenie 10%, Szybkość Zaklęcia 20%.

Bon 6/7 do EQ Wojennego:
Można używać full 50/siła lub full 50/5kryt.
W dodatku na wojnach używamy petów wedle swojego życzenia,które nam najbardziej podpasują pod rozmieszczenie ilości klas na wojnach...

EQ Klasowe:
Jako eq klasowe wystarczy posiadać wszystkie tarcze na 61lvl z wbudowanymi ABS (np.Sokolą,itp) oraz używamy także petów z ABS klasowym (np.Piesek lub mini Azrael,itp). To w zasadzie wystarczy nam do pvp.

Jeżeli poradnik się spodobał, daj "Reputację", zmotywuje Mnie to do dalszego udzielania się w poradnikach lub nie tylko na nich. Uśmiech


PS.: Poradnik pisałem dość krótko i na szybko,więc nie zdziwiłbym się gdybyście wyłapali kilka błędów. O matko Oczko
Jestem ciekaw co myślicie o tym poradniku-pomogłem wam w jakiś sposób czy może jednak mi się to nie udało,hmm?
Postać główna: NoFun / FlashPow3R
Drop: Alternativ
Gildia: Dezerterzy-PRZERWA
Gildia: SpustNaBiust-ON
Gildia: SkyRex-ON
Gildia: LaVende-OF

Odpowiedz
#2
Energia życiowa w bonach 1-5. Dodaje ona dmg przy skilach. Jeśli chcesz to sprawdź lub po prostu uwierz na słowo.
Pozdrawiam.
Odpowiedz
#3
@Up
Całe 15 dmg, albo więcej lub mniej.
[Obrazek: 59687833_695287827554933_475343156137689...e=5D88DE46]
Odpowiedz
#4
Najs by było dodać źródło 'podrecznikowych informacji'
Odpowiedz
#5
(11-26-2015, 02:04 PM)Łogier napisał(a): @Up
Całe 15 dmg, albo więcej lub mniej.
1k różnicy Kochanie

Z butów wywaliłbym hp, biżu i tak daje sporo hp, więc można sobie podarować
1 nasior z krytem w 1-5 styknie.
A jak już chcesz robić 2 nasiory to z abs na dzynki i wachlarze
Hełm - zamiast uniku strzał dałbym szybkosć ataku zważając na hity z jednoręki.
Ogień w hełmie? Na ciul Ci bony do expa w eq pvp? :v

To chyba na tyle moich poprawek hihu
Odpowiedz
#6
Energia życiowa dodaje troszke do ataku oczywiście ale to w znikomych ilosciach,wolalem tym nie robic zbednego zamieszania graczom zwlaszcza początkującym (bałaganu) ,też czasu na to nie mialem . Dobrze ze o tym wspomnialeś ,ale to informacja raczej do osób szukających dodatkowej siły w atakach- dodatkowe może z 2-5k na skilu(tak mniej wiecej...).
Źródlo podrecznikowych inf. jest pewne i w domysle wiadome...
Emzet podalem kilka możliwosci w bonach ponieważ kazdy robi wedle swojego gustu, ogień w helmie sie czasami przydaje przy bitkach ze smokiem lub bm,ale to znikomy bon.
Z tego co wiem "Erape" juz pisal cos o tym ,ze w helmie nie powinno sie robic szybkosc ataku poniewaz z rosami itp ma sie jej ful,wiec to (niby) zbedny bon w helmie. Uśmiech
Tak wgl to posiadam z 3/4 nasiorki-kazdy ma inne 1-5( zaczynajac od 3klasowych wojennych az konczac przy 4klasowych...,na wachlarze i dzyny nie robie poniewaz to nie jest potrzebne)
Dam rade szamanowi w wiekszosci wiec abs jest daremny.
Postać główna: NoFun / FlashPow3R
Drop: Alternativ
Gildia: Dezerterzy-PRZERWA
Gildia: SpustNaBiust-ON
Gildia: SkyRex-ON
Gildia: LaVende-OF

Odpowiedz
#7
Wit to slaba opcja, mozna zastapic czyms lepszym, roznica w dmg znikoma, co do szybkosci ataku, na roskach i tak masz 180+, a powyzej tej ilosci bonus do szybkosci ataku nic nie daje Uśmiech Poradnik fajny, poczatkujacym sie przyda, 1 blad zauwazylem, ale nie bede sie tym dzielil, bo zaraz zostane "zjechany" przez znawców ;]

Pozdrawiam, Banan
[Obrazek: tumblr_lysoit1zWH1rn2yoso1_500.gif]
Odpowiedz
#8
Jeśli mnie pamięć nie myli to maksymalna wartość szybkości ataku to 189.
PS
Witalność zwiększa trochę dmg, zwłaszcza jeśli upchasz tego wita gdzie możesz(nie licząc 6/7).
Jestem Que, nie wierzę w ERAPE.
[Obrazek: 30mrhjp.jpg]
[Obrazek: FNyhOA.gif]
Odpowiedz
#9
Tylko, że na tym serwie zr działa tylko pod ninje sam sprawdzałem i bije tyle samo. Więc do broni lepiej energia życiowa. A w tarczy blok i energia. Duży uśmiech
Odpowiedz
#10
CzystaWodka nie jestem aż tak przekonany co do energi życiowej,ale mentalowi to nie zawadza jak i zręka w bonach-zawsze zwiększa tą wartość cenową itemków,a biżu ze zręką np.tarcza jest wykorzystywana też przez ninje(w eq naogoł 50/5siła ) więc łatwiej się takie itemki sprzedają. Uśmiech Myślę,że co nieco wyjaśniłem w tej kwestii.
Postać główna: NoFun / FlashPow3R
Drop: Alternativ
Gildia: Dezerterzy-PRZERWA
Gildia: SpustNaBiust-ON
Gildia: SkyRex-ON
Gildia: LaVende-OF

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości