Ocena wątku:
Poradnik Woj Mental- EQ Wojenne i nie tylko.
#21
Hozensen, dobrze gadasz każdy robi jak uważa. Własne przemyślenia i metody doprowadzają do sukcesu.
Odpowiedz
#22
(11-26-2015, 03:45 PM)Emzet napisał(a): Hełm - zamiast uniku strzał dałbym szybkość ataku zważając na hity z jednoręki.
Ogień w hełmie? Na ciul Ci bony do expa w eq pvp? :v

To chyba na tyle moich poprawek hihu
Maksymalna szybkość ataku to, jak powiedział Que, 189. Uzupełnię tutaj, że przy secie boga mamy więcej niż 189 nawet BEZ bonusu do szybkości ataku w butach/hełmie, BEZ żółtej rosy i BEZ zielonej potki - dlatego noszenie tych dwóch ostatnich to tylko dwa niepotrzebnie zajęte miejsca w ekwipunku.
Odporność na ogień nie jest bonem tylko do expa - przypominam że smok może podpalić. Odp. na ogień zmniejsza też dmg z ognistego ducha od BM-a, choć jak powiedział NoFun, to ten bon jest znikomy, i dopóki nie zamierzasz lać się z bm-ami na turniejach(w takim przypadku odp. na ogień w hełmie i bransolecie), to hełm z unikiem strzał powinien wystarczyć całkowicie.
No i na koniec moim zdaniem w tarczy -
siła/wit>siła/zręka.
Pozdrawiam,

Odpowiedz
#23
Poradnik ten zostaje w starej wersji, bez mojego wsparcia -na pewno potrzebowałby kilkunastu poprawek z uwagi zmieniającego się serwera i trędów, aczkolwiek z mojej strony są one aż tak bardzo nie potrzebne aby ten poradnik komuś się przydał.
Dla kogoś początkującego powinien wystarczyć-są tu same podstawy, tak jak to się robiło kiedyś (dawniej) i nadal te bonki to podstawa dla wielu prywatnych serwerów nie tylko mowa o takim Marinerze,dlatego nic nie zmieniam,kto ma się odnaleźć w nim,ten się odnajdzie aczkolwiek nie będę już swojego poradnika wspierał,tzn. dostosowywał do co chwilę zmieniającego się serwera, który obecnie stoi,ale chyba w środku jest pusty i jakby martwy (brak w nim życia). 

Pozdrawiam i polecam swój poradnik dla początkujących osób oraz mogę polecić innych moich kolegów z równie długim stażem w grze, którzy mają własne poradniki i chce im się je wspierać -są dobrze zrobione

PS1.: >>Jeśli mowa już o tym "wspieraniu" to tu mam takie porównanie: jak Samsung ma wsparcie systemu (sprawy systemowe -aktualizacje i sklep) ,a taki Huawei tą możliwość stracił, co nie oznacza, że jest gorszym telefonem, cóż na pewno coś przez to stracił, ale też i zyskał. Język To tak nie na miejscu, ale chyba porównanie było w PUNKT! Duży uśmiech

PS2.: >> Wyjaśnię jeszcze jedną okoliczność o którą mnie pytano tu w tym poradniku,a mianowicie czemu Ja używałem biżuterii ze zręcznością i tu odpowiedź jest banalna,po pierwsze,że taka biżuteria jest dużo tańsza od takiej typowo pod daną klasę postaci (jest po prostu uniwersalna),a po drugie, że przecież grałem wieloma różnymi postaciami na jednej biżuterii (naogół Wojem i Ninją),dlatego było mi tak w zasadzie na rękę -oczywiście bonusy w 1-5b nie miałem typowo wojennego, tylko taką hybrydę (część 4klasowe i kilka 3klasowych z uwydatnieniem pewnych bonusów np. krytyk,czy dodatkowe HP lub szybkość zaklęcia),co prawda gra na takiej biżuterii była bardziej skomplikowana i czasem nawet ryzykowna (czasem brakowało w pewnych sytuacjach tych 15abs na jakąś klasę),lecz to było zamierzone i dzięki takim rozwiązaniom w moim własnym eq miałem tą swobodę w postaci większej puli hp, większego ataku i szybszych skili,jednakże to eq miało też minusy,zwłaszcza gdy było za dużo pewnych klas postaci na które miało się mniej tego abs'u. Jednakże mając kilka zamienników i te hybrydowe eq,które było czymś pomiędzy wojennym eq a w pewnym stopniu nawet przypominało troszkę klasowe to mogliśmy dzięki takim zamiennikom w których mieliśmy powiedzmy, że te abs których nam brakło to dzięki takiemu zastosowaniu mogliśmy zawsze szybko zmienić ilość abs na każdą postać mając jednocześnie wojenne i tym samym mieć też klasowe (było to budżetowe zastosowanie,aczkolwiek szerokie w swej prostocie i możliwościach,co więcej takie itemki po odpowiednim ulepszeniu wraz z resztą biżuterii górowało nad resztą aczkolwiek było silniejsze od wojennego a słabsze od klasowego,które było układane na tylko 1konkretną klasę(najczęściej),jednakże taka hybryda dawała nam zawsze przewagę,choć podczas zmiany (poprawki) w abs zawsze była możliwość,że weszło to ogłuszenie gdy się biło na kilku wrogów z całkowitego bliska,dlatego z każdą walką należało odejść kawałem zrobić korektę i dopiero po tym się bić. Takie to było skomplikowane eq ,choć na prawdę w większości przypadków mieliśmy fory i w pewnych okolicznościach były też te słabości,ale jeśli się o tym pamiętało i to kontrolowało (pole bitwy) to miało się pewne zwycięstwa,a jeśli biliśmy się takim wojennym przeciw klasie to naogół przeciągało się walkę którą się zazwyczaj nie dało wygrać (za duża różnica w konkretnych bonach pod hp i atak,czasem abs).
Postać główna: NoFun / FlashPow3R
Drop: Alternativ
Gildia: Dezerterzy-PRZERWA
Gildia: SpustNaBiust-ON
Gildia: SkyRex-ON
Gildia: LaVende-OF

Odpowiedz


Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości